Referat årsmøte 2020

Postet av Rommen Sportsklubb den 2. Mar 2020

Styret hadde også i år store forventninger til at det skulle bli et godt oppmøte på årsmøtet. Men, i likhet med de foregående årene var det også denne gang labert oppmøte. Vi tar det i beste mening, og regner med at Rommens medlemmer synes klubben drives på en slik måte at medlemmene synes medlemskontingenten og treningsavgiften ligger på et riktig økonomisk leie, og at de får mye utstyr og gode sportslige tilbud for pengene. Klubben betaler påmeldingsavgiftene til cuper og turneringer. I tillegg dekkes kursutgifter for dem som ønsker å ta relevante sportslige og administrative kurs.

Behandlingen av årsmøtesakene gikk greit. Det var ikke kommet forslag fra medlemmene som var ønsket behandlet av årsmøtet.

Styresammensetningen er stabil i klubben. Det var mange på valg, men kun to ble skiftet ut. Frank E. Fossum sluttet som nestleder og ble erstattet av Rune Wie. Kasper Amdal forlot styret og ble erstattet med Øzgur Demirci.

Nedenfor er Årsmøteprotokollen fra 2020: